Magasinannoncer i Økonomisk Ugebrev

Hvad anbefaler du Danmarks mest købestærke læsere at investere i?

Økonomisk Ugebrev udgiver de førende tidsskrifter inden for økonomi, finans, erhvervsliv og samfundsøkonomi i Danmark. Ugebrevene læses af ledelsen i de største danske virksomheder, har et enestående stærkt brand og er dagsordenssættende med en meget stor kendskabsgrad. Økonomisk Ugebrev citeres i øvrige toneangivende medier hver uge.

Medierne skaber forståelse, struktur og sammenhæng i den uorden af løse brikker, dag-til-dag-medier spyer ud. Økonomisk Ugebrev graver spadestik dybere og beskriver tendenser i det finansielle, ledelsesmæssige og makroøkonomiske univers. Aktuelle temaer handler bl.a. om kapitalfremska else, bankernes krisehåndtering, rekonstruktioner, erhvervsejendomsmarkedet, mulighederne i den globale krise, tendenser inden for regnskab og revision.

Med en magasinannonce i en eller flere af Økonomisk Ugebrevs udgivelser vil du ramme beslutningstagere i top 1000-virksomheder i Danmark, altså de største virksomheder målt på omsætning, og en unik mulighed for at få fat på dem. Der findes ganske enkelt ikke et medie i Danmark, som har en så ren målgruppe af de vigtigste beslutningstagere, da Økonomisk Ugebrev er abonnementbaseret, og det kommer annoncørerne til gode.

Eksempler på magasinannoncer i Økonomisk Ugebrev

• Erhvervsejendomme
• Ekslusive BtC-produkter
• Employer branding
• Imagekampagner
• Konferencer.

Sådan gør du

Send os din magasinannonce, og vi publicerer hurtigt, eller når du ønsker. Du er også velkommen til at kontakte os for uforpligtende kommunikationsrådgivning af en af vores mediekonsulenter.

Telefon 35 35 10 10
Mail hej@nichehuset.dk

Annoncør, udgiver, konsulent?

Vi hører gerne fra både annoncører, medier og kommende kolleger og byder altid på en kop kaffe i NICHEHUSET.

Kom forbi!

Telefon 35 35 10 10
hej@nichehuset.dk



 

Tilmeld nyhedsbrev

Nyt om NICHEHUSET og mediemarkedet

Få gode råd om BtB-annoncering

Bliv inviteret med til interessante oplæg

 

Medlem af