Annoncer i Økonomisk Ugebrev

Topledernes eget medie

Om Økonomisk Ugebrev

  • Grundlagt i 1994 af Bonnier, senere ejet af Jyllands-Posten. I dag et selvstændigt, uafhængigt medie
  • Topledere og direktører i dansk erhvervsliv samt beslutningstagere i den finansielle sektor er abonnenter
  • Blandt de mest citerede erhvervsmedier i Danmark
  • Beskæftiger 12 journalister - i alt 20 medarbejdere
  • Udgiver fire ugebreve: Finans/CFO, Ledelse, Formue samt Nordic Biotech & Pharma
  • Betragtes blandt abonnenter som deres foretrukne og mest troværdige nyhedskilde.

Om brugerne

  • 25.000 brugere, 81.000 sidevisninger og 49.000 besøg om måneden. Ca. 10.000 betalende abonnenter
  • Størstedelen har ansvar for indkøb af konsulentydelser
  • 85 % af læserne er mænd, 15 % er kvinder
  • Mange er interesserede i Økonomisk Ugebrevs annoncer og finder dem relevante
  • Den typiske abonnent er 45 til 65 år, har ansvar for store budgetter og har en privat formue på over 2 mio. kr.
Morten W. Langer

Ansvarshavende chefredaktør, Økonomisk Ugebrev

“Vores læsertal vokser, tilfredsheden stiger, og vi tilbyder nu vores annoncører mere effektive måder at annoncere på over for vores eksklusive målgruppe”