Annoncer i Økonomisk Ugebrev

Topledernes eget medie

» Hent annonceinfo 2017 (pdf)

Om Økonomisk Ugebrev

• Grundlagt i 1994 af Bonnier, senere ejet af Jyllands-Posten. I dag et selvstændigt, uafhængigt medie
• Topledere og direktører i dansk erhvervsliv samt beslutningstagere i den finansielle sektor er abonnenter
• Blandt de mest citerede erhvervsmedier i Danmark
• Beskæftiger 10 journalister
• Udgiver fem ugebreve: Finans, CFO, Ledelse, Formue samt Nordic Biotech & Pharma
• Betragtes blandt abonnenter som deres foretrukne og mest troværdige nyhedskilde.

Om brugerne

• 25.000 brugere, 150.000 sidevisninger og 70.000 besøg om måneden
• Størstedelen har ansvar for indkøb af konsulentydelser
• 85 % af læserne er mænd, 15 % er kvinder
• Langt de fleste læser Økonomisk Ugebrev i arbejdsregi
• Mange er interesserede i Økonomisk Ugebrevs annoncer og finder dem relevante
• Den typiske abonnent er 45 til 65 år, har ansvar for store budgetter og har en privat formue på over 2 mio. kr.


Vores læsertal vokser, tilfredsheden stiger, og vi tilbyder nu vores annoncører mere effektive måder at annoncere på over for vores eksklusive målgruppe.

Morten W. Langer
Ansvarshavende chefredaktør, Økonomisk Ugebrev



Kontakt Økonomisk Ugebrevs annonceafdeling

Åbent alle hverdage kl. 8.00 - 17.00
Telefon 35 35 10 10
hej@nichehuset.dk

Annoncør, udgiver, konsulent?

Vi hører gerne fra både annoncører, medier og kommende kolleger og byder altid på en kop kaffe i NICHEHUSET.

Kom forbi!

Telefon 35 35 10 10
hej@nichehuset.dk



 

Tilmeld nyhedsbrev

Nyt om NICHEHUSET og mediemarkedet

Få gode råd om BtB-annoncering

Bliv inviteret med til interessante oplæg

 

Medlem af