Sponsoreret indhold får nyt design

Torsdag 2. maj 2019Af Oskar Herrik Nielsen

De annoncørbetalte artikler i NICHEHUSETs medier har fået et ansigtsløft - formålet er en bedre brugeroplevelse og mere effekt.


Sponsoreret indholds nye design giver annoncørenes artikler et markant visuelt løft, ligesom man får flere og bedre muligheder for at bruge f.eks. video, billeder og animationer, som er optimeret til brug på både desktop, tablet og mobil. Derudover øger redesignet effekten for de annoncører, som gerne vil skabe konverteringer til f.eks. egne platforme.

Også i de daglige nyhedsbreve bliver aktuelt sponsoreret indhold distribueret til landets beslutningstagere.

Bag det nye design står de digitale designere Frederikke Lund Oreskov og Eva Paus Regner samt NICHEHUSET's udvikler William Herrik Nielsen, i tæt samarbejde med mediernes redaktionsledelse og et panel af NICHEHUSETs annoncører.

Sponsoreret indhold er artikler produceret og betalt af annoncøren.

Produktet følger de til enhver tid gældende retningslinjer for sponsoreret indhold fra Danske Medier, Forbrugerombudsmanden, markedsføringsloven, samt de presseetiske regler, og NICHEHUSET gør derudover en særlig indsats for tydeligt at adskille annoncer og journalistik.

Se det nye design på altinget.dk/sponsoreret eller læs mere om produktet her.