Sæt næste års dagsorden med Altinget og New York Times' Global Agenda 2018

Fredag 27. oktober 2017Af Alma Helena Høm Bustos

Altinget og New York Times går sammen om den første danske udgivelse af det højt anerkendte internationale magasin Global Agenda.


Global Agenda er en årlig særudgave af Altinget: magasin, der månedligt udkommer direkte til de 1.500 vigtigste beslutningstagere i det politiske Danmark og distribueres til toneangivende aktører i det danske samfund.

Bidrag fra internationale skribenter, der deler deres syn på, hvordan vores verden og vores liv kan ændre sig. Et gennemarbejdet årsværk, som er værd at beholde helt til næste udgivelse året efter. Indholdet er et miks af de bedste artikler fra New York Times og Altingets danske journalistik.

Det trykkes og distribueres i 20.000 eksemplarer (normalt 10.000 eksemplarer) og kan desuden frit læses som e-paper af samtlige abonnenter på Altinget. Magasinet læses af bl.a. regeringen, folketingsmedlemmer, by- og regionsrådsmedlemmer, ledende embedsmænd, mediechefer, topledere i Danmarks 1.000 største virksomheder og offentlige beslutningstagere.

Magasinet er på ca. 200 sider, trykt i høj kvalitet og indeholder 15 eksklusive annoncepladser.

Som annoncør i Global Agenda bliver du co-brandet med nogle af verdens mest anerkendte stemmer i en troværdigt kontekst. Du når et højt selekteret publikum, som sjældent nås gennem ét medie, og som samlet har økonomisk beslutningskraft svarende til finansloven.

Din organisation får med denne invitation i hånden en unik mulighed for at påvirke Danmarks globale dagsorden i 2018 - en plads I kan bruge som I vil.

» Læs mere i vores særlige annonceinfo

Hør mere eller bestil nu
Oskar Herrik Nielsen
Direktør, NICHEHUSET

Telefon: 35 35 10 10
oskar@nichehuset.dk