Sæt næste års dagsorden med Altinget og New York Times

Mandag 29. oktober 2018Af Alma Helena Høm Bustos

Altinget og The New York Times går sammen om den unikke danske udgivelse af det anerkendte internationale magasin Global Agenda


Hent annonceinfo for Global Agenda 2019 (pdf)
Global Agenda er en årlig særudgave af Altinget: magasin, der ellers udkommer månedligt og distribueres til Altingets abonnenter - toneangivende aktører i det danske samfund. Derudover postomdeles det direkte til privatadresserne på de 1.500 vigtigste beslutningstagere i det politiske Danmark.

Udgivelsen kombinerer Altingets danske journalistik med nøje udvalgte internationale artikler fra The New York Times. Der vil være bidrag fra internationale skribenter, som deler deres syn på, hvordan vores verden og vores liv kan ændre sig i de kommende år. Et gennemarbejdet årsværk, som er værd at beholde helt til næste udgivelse året efter.

Det trykkes og distribueres i 10.000 eksemplarer og kan desuden frit hentes som e-paper af samtlige abonnenter på Altinget. Magasinet læses af bl.a. regeringen, folketingsmedlemmer, by- og regionsrådsmedlemmer, ledende embedsmænd, mediechefer, topledere i Danmarks 1.000 største virksomheder og offentlige beslutningstagere.

Udgivelsen er på ca. 160 sider, trykt i høj kvalitet og indeholder 10 eksklusive annoncepladser.

Som annoncør i Global Agenda bliver du co-brandet med nogle af verdens mest gennemtrængende stemmer i en troværdigt kontekst. Du når et højt selekteret publikum, som sjældent nås gennem ét medie, og som samlet har økonomisk beslutningskraft svarende til finansloven.

Din organisation får med denne invitation i hånden en unik mulighed for at påvirke Danmarks globale dagsorden i 2019 - en plads I kan bruge som I vil.

Kontakt os og fortæl om dit budskab - så sørger vi for, at det når ud til de rette.

Kontakt
Alma Helena Høm Bustos
Mediekoordinator
31 17 83 65
alma@nichehuset.dk

De var med sidste år





Landsbyggefonden








Læs sidste års Global Agenda