Ny medieinformation fra Altinget.dk

Søndag 2. februar 2014Af Oskar Herrik Nielsen

Årets medieinformation fra Altinget.dk er netop udkommet - bl.a. præsenteres en dugfrisk brugerundersøgelse.


Under overskriften 'Det nye annoncemedie i klassen' præsenterer Altinget.dk, i samarbejde med NICHEHUSET, sin medieinformation 2014.

Og tendensen er klar: Altinget.dk vokser stadig markant i både trafik og anerkendelse.

"I de første ti år var Altinget.dk stort set annoncefri; men i takt med vores stigende trafik og samfundsmæssige betydning har mediebureauer og annoncører for alvor fået øjnene op for vores dominans på nicherne. Det er vi naturligvis tilfredse med," fastslår det politiske mediehus' Rasmus Nielsen.

I medieinformationen, som i år er på 8 sider (både tryk og web), præsenteres også en ny brugerundersøgelse, der kortlægger Altinget.dk's læserskare. Undersøgelsen er foretaget i slut-2013 af Peytz & Co.

Priser og trafiktal kan rekvireres særskilt.

» LÆS MERE OM ANNONCERING PÅ ALTINGET.DK
» DOWNLOAD MEDIEINFORMATION 2014 (.pdf)

For yderligere information, eller et trykt eksemplar af medieinformation 2014,
kontakt NICHEHUSET på telefon 35 35 10 10.