Jobannoncer

Passive jobsøgere + employer branding = NICHEHUSET

Ved at annoncere et job gennem NICHEHUSETs medier, kan man målrette sit budskab til en fagrelevant målgruppe, som passer til stillingen. Fælles for brugerne af NICHEHUSETs medier er, at de typisk abonnerer på gennem deres nuværende arbejdsplads, og dermed er passive jobsøgere. De passive jobsøgere når man ikke gennem de traditionelle jobportaler, som vi prøver at distancere os til ved kvalitet fremfor kvantitet.

Dermed øges sandsynligheden for at jobbet besættes af den rigtige kandidat, og gør tilmed arbejdet nemmere og mere effektivt for arbejdspladsen.

Læs mere mediernes jobannoncer

Tekniske specfikationer

  1. Overskrift - undgå lange ord
  2. Manchet - uddrag og teaser
  3. Ansøgningsfrist - dato og evt. klokkeslet hvor jobannoncen deaktiveres
  4. Logo - billedfil (jpg, gif, png) på transparent baggrund, hhv.:
    1. Stort - vises på selve jobannoncen i fuld sidevisning. 750 pixels bredde
    2. Lille - vises som teaser online og i nyhedsbreve, f.eks. udsnit eller bomærke. 80 pixels højde
  5. Evt. link til ansøgning online