CASES

En målrettet og filtreret måde at annoncere efter kvalificeret arbejdskraft

Altingets fagportaler gør det muligt, at skræddersy din jobannoncering ud fra hvilket segment du gerne vil nå. Læs mere om hvordan NFF bruger Altinget når de skal rekruttere konsulenter.


Per Hansen

Forbundssekretær, Fødevareforbundet NNF

Per Hansen er forbundssekretær for arbedjsmiljø og uddannelse i Fødevareforbundet NNF - en fagforening med 20.000 medlemmer inden for bageri, slagteri, mejeri, sukker- og chokoladeindustrien samt tobaksindustrien.


Hvorfor bruger I Altinget?
Det fordi det var en type stilling som vi tænkte der var flere af Altingets læsere som den kunne være interessant for, altså den type konsulent som vi søgte. Det er jo typisk en sådan kandidat som abonnere på flere dele af Altinget.

Hvor differentierer Altinget sig fra andre jobportaler?
Det er jo fordi at Altingets nyhedsbreve er delt meget op - dem der arbejder indenfor uddannelse har jo typisk abonnementet om uddannelse, så det er jo meget målrettet. Så når vi gerne vil ramme en bestemt gruppe af kandidater bliver søgningen meget målrettet og filtreret ind.

I en tid, hvor det handler om at få så meget for så lidt som muligt, hvorfor vælger I så Altinget?
Det er fordi dels er det målrettet udfra den målgruppe vi søger kandidater iblandt, det er det ene. Det andet er, at det prismæssigt er på et niveau, hvor det giver god mening.


Mere inspiration